Melodifestivalen 2012 - FINAL

Jaha, då är det lördag 10 mars vilket innebär final i mellon i Globen, Sthlm :) De artister som tävlar om "Sångfågeln" och får även representera Sverige i Baku, Azerbadjan, i maj (i kronologisk ordning) är:

1) David Lindgren
"Shout It Out"

2) Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern
"Jag reser mig igen"


3) Dead by April
"Mystery"



4) Lisa Miskovsky
"Why Start A Fire"



5) Top Cats
"Baby Doll"


6) Loreen
"Euphoria"


7) Ulrik Munther
"Soldiers"


8) Björn Ranelid feat. Sara Li
"Mirakel"


9) Molly Sandén
"Why Am I Crying"


10) Danny Saucedo
"Amazing"

MÅ BÄSTE BIDRAG VINNA! Personligen är mina favoriter 1) Danny och 2) Dead by April :D <3
Återkommer senare med vinnaren. Följ mig även på Dayviews -> SarahSaucedo och Twitter -> S_Sauchowski

Gbless & Peace out :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0